Kursy

Blender - grafika 3D- poziom 1

DLA KOGO JEST TEN KURS?


Blender- grafika 3D to kurs skierowany do każdego, kto chce swobodnie tworzyć grafikę w przestrzeni 3D generowanej przez komputer. Obecna rzeczywistość wymaga od nas takich umiejętności nieomal codziennie. Budowanie przekazu za pomocą grafiki bez względu na to czy jest to plakat, strona internetowa, aplikacja do tabletu czy też ulotka, wyrasta do jednej z ważniejszych umiejętności obecnych czasów. Grafika jest wszechobecna, atakuje nas na każdym kroku, opanowanie umiejętności jej tworzenia staje się nieodzowne na rynku pracy. Jeżeli chcemy podnieść swoje kompetencje, to musimy się jej nauczyć! My możemy Wam w tym pomóc, na bazie przeprowadzanych szkoleń grupowych oraz indywidualnych opracowaliśmy bowiem specjalny program kursu obejmujący m.in. modelowanie i renderowanie obrazów oraz animacji trójwymiarowych. Co ważne, nie musicie znać żadnych podstaw obsługi tego prgramu, jedynym warunkiem jest dla nas sprawna znajomość obsługi komputera. Krok po kroku wszystkiego Was nauczymy!


Nasza szkoła zapewnia wysokie wymagania dydaktyczne potwierdzone Certyfikatem TGLS oraz wpisem na listę placówek Edukacyjnych Ministra Edukacji Narodowej.

DLACZEGO Z NAMI?


  • 100 proc. zajęć to praca przy komputerach
  • tylko 8 osób w grupie*
  • po każdym spotkaniu otrzymasz dostęp do filmu z przeprowadzonych właśnie zajęć, jest to doskonały materiał do powtórki
  • na zakończenie szkolenia będzie do wykonania projekt od A do Z
  • na zakończenie kursu otrzymasz Dyplom i zaświadczenie MEN
  • gorąca kawa i herbata :)
  • wysoka jakość - kursy realizujemy w ramach Placówki Oświatowej, szkolimy dla dużych (ORANGE, HP, PKO BP...) i wielu małych firm. Prowadziliśmy również zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
*dot. Poznania

CENA KURSU ZAWIERA


Ceny

ZAPISY:

  • aby się zapisać wypełnij formularz (kliknij ZAPISZ SIĘ w górnym rogu) i dokonaj wpłaty
  • następnie w ciągu 4 dni dokonaj wpłaty - numer konta otrzymasz mailem po wypełnieniu formularza
  • minimum do uruchomienia grupy to 6 osób
  • w przypadku pytań prosimy o kontakt na kontakt@kursfoto.pl lub następujące telefony:
    • Poznań i Wrocław: 790-777-001
    • Katowice, Kraków, Łódź, Warszawa, Gdańsk: 533-944-288

PO ZAPISIE:

  • na 5-7 dni przed rozpoczęciem kursu otrzymasz od nas mailem informacje organizacyjne
  • dzień przed spotkaniem przypomnimy adres studia i prześlemy mapkę z jego lokalizacją
  • pamiętaj, by już na pierwsze zajęcia zabrać aparat, pustą kartę pamięci i naładowaną baterię
  • dane do faktury należy dostarczyć drogą mailową na adres Biura Obsługi Klienta w ciągu 7 dni od dokonania płatności

CHCESZ KUPIĆ KURS NA PREZENT?

  • chcesz dać kurs w prezencie?
  • kliknij w umieszczony obok baner i przeczytaj warunki korzystania z vouchera
  • następnie wypełnij zamieszczony tam formularz i dokonaj wpłaty na przesłane konto
  • zwrotnie prześlemy Ci ozdobne zaproszenie zgodnie z danymi, które umieściłeś w formularzu

W programie przewidziano następujące zagadnienia:

    PANEL A - podstawowe koncepty 3D

  • Zrozumienie przestrzeni 3D - teoria
  • Modelowanie i geometria 3D (analogia do Photoshopa - piksel)
  • Geometria oparta na krzywych (patch-based) (analogia do Illustratora - wektor)
  • Tekstury i materiały
  • Renderowanie

    PANEL B - wstęp do Blendera - teoria i pierwsze ćwiczenia

  • Omówienie interface′u (panele, taby, paski narzędzi, viewport, linia czau)
  • Preferencje - dostosowanie programu
  • Viewport (tryby wyświetlania obiektów) i nawigacja; single i quad view
  • Manipulowanie obiektami (zaznaczane, pozycja, rotacja, skala) i związane z tym skróty klawiszowe
  • Tworzenie hierarchii obiektów
  • Dodawanie kolorów i tekstur
  • Dodawanie świateł i kamer
  • Renderowanie
  • PANEL C - Blender

  • Wstęp do omawianych rozdziałów, pliki robocze do ćwiczeń, instalacja Blenderal
  • Interface
  • Zaznaczanie i podstawowa modyfikacja obiektów
  • Modelowanie
  • Modelowanie złożone
  • Organizowanie sceny
  • Przypisywanie materiałów
  • Dodawanie tekstur
  • Praca ze światłęm/ oświetlenie sceny
  • Kamery i renderowanie
  • Podstawy animacji
  • Renderowanie przy pomocy Cycles
  • Kompozycja kolorów, przykłady scen, źródła pomysłów etc.
Legenda dla terminarza kursu ogólnego
  • poniedziałek
  • wtorek
  • środa
  • czwartek
  • piątek
  • sobota 10.30-13.30
  • sobota 13.45-16.45
  • niedziela
s - Start nowej edycji, pierwsze zajęcia grupy.
sp - spotkanie informacyjne
w - spotkanie z wykładowcą ASP dla wszystkich grup
p - sobotni plener wyjazdowy dla wszystkich grup

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem